OK
مدل ارتباط با مشتريان در کسب و کارهاي B2B و B2C
تا کنون به اين موضوع فکر کرده‌ايد که الگوي خريد مشتريان حقيقي و حقوقي، چه تفاوت‌هايي با هم دارند؟ نوع ارتباط سازمان با مشتريانش را به چند دسته تقسيم مي‌کنند که مهم‌ترين آن‌ها B2B و B2C هستند. در حالت Business to Business، مشتري ما يک شرکت حقوقي است ولي در حالت Business to Customer، مشتريان ما افراد حقيقي جامعه هستند.
1397/05/29
برنامه‌ريزي بر اساس مدل AIDA
مدل AIDA به ما کمک مي‌کند تا براي هر مرحله فروش، اقدامات متناسبي را برنامه‌ريزي و اجرا نماييم.
1397/05/16
قيف فروش يا Sales Funnel
قيف فروش يک استراتژي است، يک استراتژي پايدار و منظم براي تبديل مشتري احتمالي به مشتري ثابت. اين استراتژي شامل يک سري مراحلي است که مشتري احتمالي از طريق آن مي تواند تصميم به خريد نمايد. داشتن يک فرايند روش مند، تبديل کردن مشتري احتمالي به مشتري ثابت را آسانتر کرده و نرخ تبديل بيشتري را ارائه مي دهد. ساختار قيف فروش بگونه اي است که پياده سازي آن با نرم افزار CRM کار نسبتا راحتي است.
1397/02/10
بازاريابي شبکه هاي اجتماعي و راهکارهايي براي افزايش بازدهي آنها
براي موفقيت در شبکه هاي اجتماعي شناخت يک سري اصول و قواعد لازم هست. اينفوگرافيک زير 12 گام موفقيت به سمت بازاريابي حرفه اي در شبکه هاي اجتماعي را معرفي مي کند.
1395/08/20
۵ پيشنهاد بازاريابي براي افزايش بازدهي يک فروشگاه آنلاين
هر کسب‌وکاري که يک فروشگاه آنلاين راه‌اندازي کند و يا براي فروش حضوري، محيطي را فراهم آورد، لازم است که بتواند مشتريان هدف خود را به محيط ايجاد شده بکشاند تا محصولات خود را به آنها نشان داده و در نهايت آنها را در پروسه‌‌اي مشخص از خريدار به فردي وفادار تبديل کند. در ادامه اين مطلب به ۵ راهکار آنلاين و غير آنلاين مي‌پردازيم که صاحبان و بازاريابان فروشگاه‌ها را در مسير پيدا کردن مشتري‌هاي جديد ياري مي‌کنند
1395/08/09
۵ تغيير لوگوي موفق در دنياي برندها
تغيير لوگوي کمپاني‌هايي که به برند تبديل شده‌اند، هميشه يک ريسک به حساب آمده و براي آنها نمونه‌هاي موفق و ناموفق بسياري وجود دارد. اکثر کمپاني‌هايي که تغيير لوگوي خود را به صورت رسمي اعلام مي‌کنند، هميشه به اين فکر هستند که لوگوي جديد آنها نقدهاي بسيار خوبي دريافت مي‌کند. در اين مطلب به معرفي ۵ کمپاني مي‌پردازيم که تغيير لوگوي آنها موفقيت‌آميز بوده و هم از سوي طرفداران و هم از سوي منتقدان، مورد ستايش قرار گرفته‌اند:
1395/07/17
اهميت انتخاب رنگ در بازاريابي
مردم نسبت به رنگ‌هاي متفاوت، واکنش‌هاي متفاوتي نشان مي‌دهند و اگر شما بدانيد که هر رنگي چه تاثيري در ذهن مخاطبانتان مي‌گذارد، مي‌توانيد راحت‌تر مخاطب مورد نظراتان را تحت تاثير قرار بدهيد. براي نمونه رنگ بنفش، از پايداري رنگ آبي و انرژي رنگ قرمز بهره مي‌برد و در اين رنگ، صفاتي چون تجمل، نجابت، بلند همتي و قدرتمندي خودنمايي مي‌کنند. پس از مطالعه اين اينفوگرافيک، با اهميت بودن انتخاب رنگ در بازاريابي براي شما بديهي خواهد شد.
1395/07/11
ساخت بنر تبليغاتي
مراحل خلق يک بنر تبليغاتي با ايجاد يک پيام قوي شروع مي‌شود. کپي‌رايت يا متن، بخش اصلي تبليغات بنري است و در بعضي موارد مهمترين قسمت آن به حساب مي‌آيد. يک طراحي خوب، پيام را تقويت کرده و توجه‌ها را به خود جلب مي‌کند، اما کلماتي که شما در آن بکار مي‌بريد، پيام شما را تعريف مي‌کند.به همين دليل است که ما اين ٧ توصيه را براي توليد متن تبليغات بنري ارائه مي دهيم:
1395/06/23
بازار داغ خريد و فروش کاربر ، فالوئر و عضو!
اگر زماني تصور عمومي از تجارت مجازي، خريد وفروش هاي آنلاين بود، اين مفهوم با فراگير شدن شبکه‌هاي ارتباطي در گوشي هاي هوشمند شکل ديگري به خود گرفته است.
1395/03/29
خصوصيات يک مدير بازاريابي موفق
تغييرات تکنولوژي نسبت به 10 سال گذشته چنان سريع و بزرگ بوده است که انتظارات، مسووليت‌ها و وظايف مديران بازاريابي به‌طور قابل‌توجهي دچار دگرگوني شده است.
1395/02/29
افراد موفق هرگز اين 7 عبارت را به زبان نمي آورند
مراقب باشيد که شغل و حرفه خود را با استفاده اشتباه از واژه ها به خطر نياندازيد.
1395/02/11
چهار روش بازاريابي موفق به زبان بريان تريسي
برايان تريسي در کتاب بازاريابي خود به چهار نکته اساسي خلق نتيجه ، قيمت گذاري ، شراط واقعي مشتري و تحويل ارزش واقعي مشتري را به عنوان چهار روش بازاريابي موفق تاکيد مي کند.
1395/01/21
چگونه فروش خود را با استفاده از کلمات افزايش دهيم؟
عبارات ساده و قوي احساسات مشتريان را تحريک مي‌کند و باعث مي‌شود که آنها تحت تاثير احساساتشان تصميم به خريد از شما بگيرند. شما مي‌توانيد با استفاده از اين عبارات قدرتمند فروش خود را افزايش دهيد.
1395/01/19
راهنماي هميشه بيدار آذران وب!
مشتريان محترم آذران وب با ورود به صفحه Help مي توانيد از مقالات و راهنمايي هاي تمام نقاط سيستم استفاده بفرماييد.
1394/11/30
آخرين مشترکين آذران وب
قصد داريم تا آخرين مشترکين آذران وب را به شما معرفي نماييم
1394/10/30