OK

 

هفته استارت آپ ها
برگزاري اولين رويداد هفته استارت آپ ها
نخستين رويداد «هفته استارت‌آپ‌ها» با حضور جمعي از فعالان حوزه فينتک و استارت‌آپي از 12 الي 19 مردادماه امسال برگزار مي‌شود. رويداد هفته استارت‌آپ‌ها، مجموعه‌اي از فعاليت‌هاي متنوع شامل سخنراني‌هاي کليدي از نمايندگان دولت، دانشگاه‌ها، شتاب‌دهنده‌ها، صندوق‌هاي سرمايه‌گذاري و صاحب‌نظران اين حوزه را در قالب ميزگردهاي تخصصي و کارگاه‌هاي آموزشي در بر خواهد داشت.


نخستين رويداد «هفته استارت‌آپ‌ها» با حضور جمعي از فعالان حوزه فينتک و استارت‌آپي از 12 الي 19 مردادماه امسال برگزار مي‌شود. اين رويداد در تلاش است تا جامعه کارآفرينان ايران را زير يک سقف گرد هم آورده و با ايجاد فضاي گفت‌وگو و تبادل نظر، بستري براي شکل‌گيري ارتباطات سازنده و اشتراک‌گذاري دانش و تجربه نوآورانه فراهم کند. رويداد هفته استارت‌آپ‌ها، مجموعه‌اي از فعاليت‌هاي متنوع شامل سخنراني‌هاي کليدي از نمايندگان دولت، دانشگاه‌ها، شتاب‌دهنده‌ها، صندوق‌هاي سرمايه‌گذاري و صاحب‌نظران اين حوزه را در قالب ميزگردهاي تخصصي و کارگاه‌هاي آموزشي در بر خواهد داشت.


بخش اول اين رويداد با عنوان «هفته استارتاپ‌ها» در تاريخ ۱۲ مردادماه ۱۳۹۷ و با حضور فعالان اکوسيستم کارآفريني ايران آغاز به کار خواهد کرد. افتتاحيه اين رويداد با برگزاري پنل‌هاي تخصصي با موضوعات اکوسيستم ارزش‌آفريني ايران، اکوسيستم شهرستان‌ها، استارت‌آپ‌هاي شکست‌خورده، رسانه‌ها و چالش‌ها همراه است. در دومين روز از اين رويداد نيز با همکاري «پارک فناوري پرديس»، دو کارگاه با محوريت «کسب‌و‌کار و مديريت محصول» براي شرکت‌کنندگان برگزار خواهد شد. هفته استارت‌آپ‌ها در روز سوم و چهارم هم مهمان صندوق نوآوري و شکوفايي است. مخاطبان در اين بخش شاهد برگزاري کارگاه‌هاي آموزشي در زمينه کسب‌وکار و بلاکچين هستند. روز پنجم اين رويداد هم با ارايه ايده‌هايي دنبال خواهد شد که پيرامون چالش‌هاي مطرح شده در روز نخست هستند.

بخش دوم رويداد، «تهران بلاک‌چين» است که از تاريخ ۱۷ الي ۱۹ مردادماه با حضور علاقمندان به‌حوزه فينتک برگزار مي‌شود. تهران بلاک‌چين يک رويداد آموزشي-تجربي است که در سه روز متوالي (انتهاي هفته) برگزار مي‌شود. در اين برنامه شرکت‌کنندگان پر انگيزه‌اي شامل برنامه‌نويسان، متخصصان کسب‌وکار، دانشجويان، عاشقان استارت‌آپ، بازارياب‌ها و طراحان گرافيک گرد هم مي‌آيند تا طي ۵۴ ساعت ايده‌هايشان را مطرح و گروه تشکيل دهند و در نهايت هر گروه ايده‌اي را اجرا کند. اين رويداد با همکاري «فينوا» و «تکراسا» برگزار مي‌شود. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بيشتر و ثبت‌نام در رويداد هفته استارت‌آپ‌ها مي‌توانند به نشاني startupweek.ir و جهت شرکت در رويداد تهران بلاک‌چين به نشاني swtblockchain.com مراجعه کنند.




1397/04/23
Bookmark and Share   شماره خبر :281 تعداد بازدید :2812

درج نظرات اخبار

نویسنده *
نظر *
کد ویژه
کد امنیتی
Captcha reload