OK

 

Online Shopping
۵ پيشنهاد بازاريابي براي افزايش بازدهي يک فروشگاه آنلاين
هر کسب‌وکاري که يک فروشگاه آنلاين راه‌اندازي کند و يا براي فروش حضوري، محيطي را فراهم آورد، لازم است که بتواند مشتريان هدف خود را به محيط ايجاد شده بکشاند تا محصولات خود را به آنها نشان داده و در نهايت آنها را در پروسه‌‌اي مشخص از خريدار به فردي وفادار تبديل کند. در ادامه اين مطلب به ۵ راهکار آنلاين و غير آنلاين مي‌پردازيم که صاحبان و بازاريابان فروشگاه‌ها را در مسير پيدا کردن مشتري‌هاي جديد ياري مي‌کنند


اهداي کوپون‌هاي خريد:

کوپون خريد از مواردي است که مشتري را به قفسه يا صفحه کالاهاي شما مي‌کشاند و به اين منظور کافيست که از هر طريقي که به ذهنتان مي‌رسد، کوپون را به دست مشتري خود برسانيد. کوپون خاصيتي دارد که فرد دارنده آن، هميشه قصد استفاده از آن را دارد و بايد در ذهن خود اين مورد را داشته باشيد که براي کوپون خود تاريخ مصرف تعيين کنيد.


کوپن خريد


استفاده از شبکه‌هاي اجتماعي:

شبکه‌هاي اجتماعي اين فرصت را به شما داده‌اند که بتوانيد محصولات و خدمات فروشگاه خود را بدون پرداخت هيچ هزينه‌اي به نمايش بگذاريد و مشتري‌هاي جديدي را به خود جذب کنيد. فراموش نکنيد که موفقيت در شبکه‌هاي اجتماعي، در گروي يک استراتژي مناسب و کامل است. بدون داشتن استراتژي و برنامه درست، نمي‌توانيد به درستي فروشگاه خود را تبليغ کنيد.

خريد دوم را ۵۰٪ ارزان‌تر بخريد:

شايد اين مورد را در ايران زياد ديده باشيد. اين روش جذب مشتري، از مواردي است که اخيرا بيش از بقيه موارد در فروشگاه‌هاي پوشاک مورد استفاده قرار مي‌گيرد و اکثر برندهاي معتبر خارجي که در ايران نمايندگي دارند، از اين روش بهره مي‌برند. معمولا هم اين روش در زماني مورد استفاده قرار مي‌گيرد که فروشگاه‌ها، کالاهاي جديد خود را براي فروش آماده کرده‌اند و مي‌خواهند به يک بهانه‌اي مخاطب را به فروشگاه‌شان بکشانند.



فروشگاه آنلاين


جذب مشتري جديد به کمک تبليغات کليکي:

تبليغات کيکي از روش‌هايي است که اثرگذاري زيادي به همراه خود دارد و نه تنها روي فروش تاثير مي‌گذارد، بلکه به شما کمک مي‌کند تا بتوانيد سرنخ‌هايي (Lead) جمع  کرده و به کمک آنها براي خود موقعيت فروش ايجاد کنيد. وقتي به اين روش تبليغاتي رو مي‌آوريد، هميشه در نظر داشته باشيد که بايد اصول آن را رعايت کنيد و بهينه‌سازي کمپين‌هاي تبليغات کليکي خود را فراموش نکنيد.

کارت‌هاي وفاداري:

هميشه به ياد داشته باشيد که بايد کارت وفاداري فروشگاه خود را مطرح سازيد و براي آن برنامه‌ريزي کنيد. خاصيت چنين کارت‌هايي اين است که دارنده آن در خريدهاي بعدي، مي‌تواند تخفيفي جزيي از شما دريافت کند. اين کارت مي‌تواند در اولين خريد اهدا شده و ارزش آن در خريدهاي بعدي، بر اساس ميزان خريد مشتري افزايش پيدا کند. اين راهکار از مورادي است که در فروشگاه‌هاي لوازم بهداشتي داخل ايران، چون روژا، ميثم و سفير مورد استفاده قرار مي‌گيرد.





اين ۵ مورد، راهکارهاي مرسومي بودند که در خيلي از کشورهاي دنيا و ايران مورد استفاده قرار مي‌گيرند و بهره‌وري از آنها، کاملا به تصميمات استراتژيک فروشگاه‌ها بستگي دارد.

از آنجايي که امروز روز جهاني فروشگاه‌ها است، آژانس ديجيتال مارکتينگ اي‌نتورک پيشنهادي ويژه‌اي براي آنها در نظر گرفته است که با برقراري تماس با تيم ارتباط با مشتري اين آژانس، مي‌توانند تخفيفي معادل ۳۵٪ براي هزينه کمپين تبليغات کليکي خود دريافت کنند. فرصت استفاده از اين پيشنهاد ويٰژه ، فقط تا روز ۲۸ مهر ماه هست


منبع : بلاگ اد




1395/08/09
Bookmark and Share   شماره خبر :212 تعداد بازدید :3015

درج نظرات اخبار

نویسنده *
نظر *
کد ویژه
کد امنیتی
Captcha reload