OK

 

راهنماي ثبت آنلاين دامنه در پنل آذران وب
نکاتي که هنگام ثبت دامنه (Domain) بايد در نظر داشته باشيد.
ثبت دامنه اولين قدم جهت داشتن وب سايت است.در صورتي که نام مناسبي به عنوان نام دامين در نظر بگيريد مي‌توانيد جايگاه مناسبي در فهرست سايتهاي جستجو شده بيابيد.
ثبت دامنه اولين قدم جهت داشتن وب سايت است.در صورتي که نام مناسبي به عنوان نام دامين در نظر بگيريد مي‌توانيد جايگاه مناسبي در فهرست سايتهاي جستجو شده بيابيد. ثبت دومين مناسب مهم ترين رکن اساسي داشتن يک وب سايت خوب است، چنان که حتي با طراحي صفحات وب مناسب و داشتن محتواي خوب، اگر به ثبت دامين نامناسب مبادرت ورزيد، تمام زحماتي که در طراحي وب به کار گرفته شده است از بين خواهد رفت. به عنوان مثال ثبت دومين طولاني، امکان بروز اشتباه تايپي را بالا برده و دسترسي به وب سايت را هر چند با طراحي وب عالي به مخاطره مي‌اندازد.
به علاوه ثبت دامنه در شرکتهاي معتبر از اهميت ويژه‌اي برخوردار است، چرا که در صورت نياز به تمديد دامنه پس از مدت مقتضي، در صورتي که شرکتي که مبادرت به ثبت دامين نموده در دسترس نباشد و يا اينکه اطلاعات مالکيت دامنه را در اختيار کاربر قرار نداده باشد، امکان تمديد مجدد دامنه به هيچ عنوان وجود نداشته و تمامي زحمات صاحب وب سايت جهت جذب مشتري و معرفي وب سايت به ديگران به هدر خواهد رفت. يکي از مواردي که در بيشتر شرکت هاي معتبر وجود دارد ، حفظ برند شرکت با انتخاب پسوند مرتبط ميباشد که در اين راستا آذران وب ثبت دامنه ها را با بيش از 200 نوع پسوند متنوع براي کاربران فراهم نموده است.






1394/11/06
Bookmark and Share   شماره خبر :39 تعداد بازدید :2468

درج نظرات اخبار

نویسنده *  
نظر *  
کد ویژه
کد امنیتی
Captcha reload