OK

 

فضاي ابري
اضافه شدن پسوند .cloud مخصوص کسب کارهاي ابري
اضافه شدن پسوند .cloud مخصوص کسب کارهاي ابري

به تازگي يک نشاني ديگر به سيستم نشاني‌هاي اينترنتي افزوده شد.

اگر شما در زمينه پردازش و فضاي ابري فعاليت مي‌کنيد و مديريت دامنه وبي فعاليت‌هاي خود را در دست داريد، مي‌توانيد براي افزودن پسوند جالب «.cloud» نيز هر چه زودتر اقدام کنيد.

به گزارش رايورز به نقل از اينکوايرر، اکنون که نام‌هاي دامنه با پسوند .cloud معرفي شده‌اند، کاربران مي‌توانند با انتخاب نام دامنه دلخواه خود، داراي يک نشاني وبي متناسب با فعاليت در فضاي ابري باشند.

هم اکنون بيش از هفتاد ثبت کننده دامنه در سراسر جهان(شامل شرکت هاي مشهوري چون GoDaddy و 1&1 و Name.com و Domain.com و OVH) آمادگي دارند که نام دامنه دلخواه کاربران با پسوند جديد را به ثبت برسانند.

سايت worldof.cloud اطلاعات خوبي در زمينه چگونگي راه‌اندازي اين نام‌هاي دامنه،‌ به همراه مشتريان فعلي و ديگر اطلاعات را به علاقه‌مندان ارائه مي‌دهد.

به گفته يک کارشناس، اين امکان باارزشي براي فعاليت در عرضه فضاي ابري است و به همين دليل، راه‌اندازي پسوندهاي جديد براي دامنه‌هاي مربوط به فضاي ابري را بايد اتفاقي مهم تلقي کرد. همچنين به گفته او، افزودن اين دامنه به نشاني‌هاي اينترنتي، باعث تشخص بيشتر برندها و نتيجتا تقويت بازار فعاليت‌هاي ابري مي‌گردد.





1394/12/01
Bookmark and Share   شماره خبر :59 تعداد بازدید :1417

درج نظرات اخبار

نویسنده *
نظر *
کد ویژه
کد امنیتی
Captcha reload