OK

 

خصوصيات يک نرم افزار CRM خوب چيست؟
خصوصيات يک نرم افزار CRM خوب
نرم افزار crm نرم افزاري يکپارچه براي مديريت ارتباط با مشتريان توسط کسب و کارها مي باشد. با استفاده از امکانات نرم افزار سي آر ام مي توانيد به سادگي روابط خود را با مشتري گسترش دهيد و با تحليل رفتار مشتريان خود، اقدامات مناسب بعدي را برنامه ريزي کنيد.
خصوصيات يک  نرم افزار CRM خوب چيست؟



براي تمام شرکت هايي که به ارزش واقعي CRM بر سوداوري شرکت خود آگاهي کامل داشته باشند انتخاب يک CRM مناسب از بهترين راه کارها محسوب مي شود.


يک نرم افزار ارتباط با مشتري خوب راه چگونه بشناسيم؟

نرم افزار CRM خوب ويژگي هاي ساده و در عين حال اساسي داردکه تاثيرگذاري بيشتر و مثبتي در کسب و کار شما داردCRM  متمرکز بر جذب مشتريان جديد است و به مشتريان کمک مي کند که سريعتر تصميم بگيرند و همچنين آنها را درگير بخش هاي ديگر سازمان نمي کند و به آنها قدرت  تحليل و تخمين زدن سرويس را مي دهد.

در اين مقاله به تعدادي از ويژگي هاي اساسي CRM اشاره مي کنيم که هر کسب کاري در شرايط فعلي به اين قابليت ها نياز دارد و در خريد CRM نيز بايد آنها را مورد توجه قرار داد.

ويژگي هاي نرم افزار CRM که تمامي کسب و کارها به آن نياز دارند:

آماده سازي يکپارچکي:

اطلاعات مشتري يک مشتري در سيستم هاي مختلف نرم افزاري ضبط مي شود. يکپارچگي موثر شامل هم خواني کردن اينترفيس،مشاوره، آموزش و همخواني سازس ساختار استاندارد اين سيستم ها مي باشد.

ساده بودن سيستم يکپارچه:

 ابزار موثر يکپارچه سازي شامل اينترفيس‌هاي واکنشي، رابط‌هاي عنصرهاي نرم افزاري از روش‌هاي يکپارچه سازي چندگانه، آموزش و مشاوره ي يکپارچه سازي صحيح و اتخاذ معماري‌هاي مبتني بر استاندارد پشتيباني مي کند. مهم ترين فاکتور که بايد در نظر داشت، منطبق شدن با ساختارهاي مبتني بر استاندارد است. چنين ساختار قابل انعطاف، باعث راحتي توسعه اينترفيس در سيستمهاي مختلف مي شود. 

دسترسي از راه دور:

امروزه نرم افزارCRM امکان دسترسي به اطلاعات شرکت ها از هرجاي دنيا و در هر زماني را فراهم مي نمايند. شما مي توانيد در هر حالتي و در هر مکاني که هستيد از طريق دسترسي به اينترنت به اطلاعات مورد نظر خود در نرم افزار CRM دسترسي پيدا کنيد.

مديريت کمپين ها:

نرم افزارCRM بايد امکان مديريت کمپين هاي شما را فراهم نمايند. تلفن همراه در حال تبديل شدن به بخش مهمي از نرم افزار CRM است. همچنين Cross sellو Up sell براي کسب و کارهايي با مصرف کننده مستقيم ، يک بازار آنلاين مهم است.

انعطاف پذيري و سفارشي سازي:
 

يکي از ويژگي هاي بهترين نرم افزار CRM براي شرکت ها اين است که امکان سفارشي سازي را دارند. به همين دليل امکانات نرم افزار CRM بايد قابليت انعطاف پذيري داشته باشند. در عين حال  اين اختصاصي سازي بايد در شکلي ساده و به شيوه اي آسان انجام گيرد.

موبايلي بودن:

قابل استفاده بودن در موبايل کليددنياي امروز است.بيشتر خريد و فروش مرد وابسته به وسايل تکنولوژي است،پس شما نيازمند به يک پلت فرمي هستين که به طور طبيعي و منظم آپديت شود و باقي بماند.

ايجاد سرنخ و پيگيري فروش:
 

يک سيستم CRM قوي با ويژگي قابليت پيگيري مشتريان و نيز پيگيري سرنخ هاي در دست به معناي واقعي کلمه مي تواند به صرفه جويي در هزينه ها بيانجامد.  Chris Spearsمدير عمومي شرکت Prestige Auto مي گويد: من با نمايندگان فروشي برخورد کردم که در برابر هرگونه تغيير رويه در کار فروش خود مخالف بودند. من متوجه شدم اينها همان افرادي بودند که باعث مي شدند من تماس ها و فرصت هاي فروش زيادي از دست بدهم. بيشتر آن ها در طول روز هيچ گونه پيگيري اي نسبت به مشتريان خود نداشتند. در بهترين حالت ميزان اين پيگيري ها از طرف آن ها هفته اي يا دو هفته اي بود. در همان زمان آمارها نشان داد که تعداد زيادي از مردم خريدهاي خود را بين ۴۵ تا ۶۰ روز انجام مي دادند. به همين دليل ما فرصت هاي زيادي را از دست داديم.





1397/02/09
Bookmark and Share   شماره خبر :233 تعداد بازدید :362

درج نظرات اخبار

نویسنده *
نظر *
کد ویژه
کد امنیتی
Captcha reload