OK

 

در زمان سفارش طراحي سايت فروشگاه اينترنتي چه نکاتي را بايد مد نظر قرار بدهيم؟
نکاتي در رابطه با طراحي سايت فروشگاه اينترتي
سايت فروشگاهي براي معرفي و تبليغ و يا فروش کالاها و خدمات در اينترنت بسيار مناسب مي باشد. با گسترش اينترنت و به همراه آن گسترش فرهنگ خريدهاي مجازي،تعداد فروشگاه هاي اينترنتي در حال افزايش است.












براي داشتن يک فروشگاه اينترنتي بايد نکاتي را مورد توجه قرار داد:



۱- هدف از طراحي وب سايت

در هنگام راه اندازي يک وب سايت اولين پرسشي که بايد از خود بپرسيد اين است که ” هدف از طراحي وب سايت چيست؟” جواب اين سوال کاملا واضح است. اگر شما خرده فروش هستيد هدف شما فروش محصولاتتان است. اما اگر تمايل داريد که وب سايتي بروشور مانند داشته باشيد، طراحي يک صفحه وب براي شما کافيست. اين يک شروع خوب است . اما استفاده از افکار خاص تر و ويژه تر، در طراحي يک وب سايت مناسبتر به شما کمک خواهد کرد.



2- بودجه

طراحي يک سايت فروشگاه بسته به قابليت هاي آن هزينه هاي متفاوت دارد . در اصل در کل پروژه هاي طراحي سايت معيار برآورد هزينه تعداد نفر و ساعت نيروئي است که براي طراحي فروشگاه اينترنتي و يا طراحي وب سايت وقت ميگذارند از همين رو هر چه فروشگاه اينترنتي تکنيکال تر و تخصصي تر باشد و نياز داشته باشد که به سامانه هاي مختلف وصل شود و گزارشات گوناگون به مصرف کننده و مدير بدهد، پرواضح است که تعداد نفر و ساعت بيشتري براي طراحي نياز دارد و در نتيجه هزينه طراحي سايت فروشگاهي بيشتر خواهد شد.


3-محتوا: متن و تصاوير

سايت فروشگاهي بايد متناسب با ديد مشتريان ساده و بسيار زيبا و جذاب باشد و اين امکان را داشته
 باشد که بازديد کنندگان در کمترين وقت ممکن بيشترين ميزان از محصولات را ديده و از فضاي ظاهري سايت خسته نشوند.


4-از طراحي مخصوص موبايل (ريسپانسيو) استفاده کنيد

با توجه به اينکه ابعاد گوشي هاي تلفن همراه به نسبت به کامپيوتر روز به روز در حال تغيير هستن و تقريبا 70% از تعاملات با تلفن همراه انجام مي شوند، توجه به نحوه استفاده کاربران حائز اهميت است،به اين ترتيب مي توانيم با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنيم.


5-امنيت در بستر فروشگاه اينترنت

طراحي سايت فروشگاه اينترنتي به معناي تجارت اينترنتي مي باشد. با گسترش اينترنت و دسترسي پذيري آسان آن، ورود به کسب وکار اينترنتي و توجه به اهميت آن غيرقابل انکار شده است. استفاده از درگاه هاي پرداخت اينترنتي و سيستم هاي رمزگذاري و تمامي موارد امنيتي در بستر طراحي سايت فروشگاهي مي بايست لحاظ شود. استفاده از پروتکل هاي امنيتي به منظور برقراري امنيت براي اطلاعات حساب کاربران در فروشگاه اينترنتي الزامي مي باشد.


6-نيروي‌ انساني مورد نياز استخدام کنيد و اصول سئو را فرا بگيريد

بعد از ساخت فروشگاه، شما به نيروي انساني مورد نياز و البته متخصص نياز داريد که اموري مانند پشتيباني سايت، محصولات، مشتريان، تحويل و… را انجام دهند. تعداد نيروي انساني را با توجه به بودجه‌ و تعداد فيلد هاي مورد نياز و ضروري تعيين کنيد. البته در ليست استخدام خود حتما يک گرافيست ماهر، بازارياب شبکه‌هاي اجتماعي و توليد‌کننده محتوا را هم مد نظر داشته باشيد. زيرا اين افراد براي هر کسب‌وکاري بسيار حائز اهميت هستند و هرچه که آنها ماهر‌تر و متخصص تر باشند احتمال موفقيت شما نيز بيشتر مي‌شود.


7-امکان برقراري ارتباط با خودتان را آسان کنيد

روش ديگر به منظور کسب اعتبار بيشتر در نزد مشتريان سايت ، اين است که در هر صفحه شماره تلفن خودرا به صورت برجسته ، ترجيحا در هدر سايت قرار دهيد. به اين ترتيب مشتريان شما مطمئن مي شوند که سايت شما قابل اعتماد است و نهايتا با اعتماد بيشتري از سايت شما خريد مي کنند. همچنين نمايش شماره تلفن در سايت باعث مي شود براي مشتريان اين حس به وجود آيد که در صورت بروز هرگونه مشکل با محصولات يا با فروشگاه ، تنها با يک تماس تلفني مي توان آن موارد را حل کرد.





1397/02/10
Bookmark and Share   شماره خبر :236 تعداد بازدید :231

درج نظرات اخبار

نویسنده *
نظر *
کد ویژه
کد امنیتی
Captcha reload