OK

 

تاثيرگذاري در رسانه هاي اجتماعي
5 راه براي تاثيرگذاري در رسانه هاي اجتماعي
رسانه هاي اجتماعي نظير فيس بوک همانند يک سيستم عامل مي باشد چرا که هم توانايي برقراري ارتباط با دوستانتان و يا خانواده را داريد و هم مي توانيد با مخاطبان طراحي سايت و يا مشتريان و در نهايت با رقيبان خود در ارتباط باشيد.



مي توانيم به شما قول دهيم که اگر در شبکه هاي اجتماعي حضور نداشته باشيد به هيچ عنوان تجارت موفقي نخواهيد داشت. در هر صورت شما براي آن که حضور آنلاي خو را وسعت دهيد مي بايستبه صورت کاملا خاصي محتواي طراحي سايت خودتان را بازريابي و به آن برسيد


1- حياتي ترين چيز در محتوا عنوان است

زمان صحبت از توليد محتوا به ميان مي آيد قطعا نمي توان از اهميت عنوان ها چشم پوشي نمود شما مي توانيد از عنوان هاي مختلف و معروف در طراحي سايت خود استفاده کنيد و آن را در رسانه هاي اجتماعي در معرض ديد عموم مخاطبان قرار دهيد.


2- به جلوه هاي بصري طراحي سايت توجه ويژه داشته باشيد

خيلي اهميت دارد تا به صورت بصري با بازديدکنندگان وب سايت تان ارتباط يابيد. مي توانيد با اولين تصوير جذاب، چشمگير و تاثيرگذاري که در صفحه اول وب سايت تان قرار دارد، شروع کنيد. شايد خيلي هم به نظر مهم نيايد، اما تاثير زيادي بر مخاطبين و بازديدکنندگان وب سايت تان مي گذارد تا فعاليت هايي را در طراحي سايت انجام دهند. تصوير اوليه در طراحي سايت تان مي تواند مانند پنجره اي باشد که برند و تجارت تان را نمايان مي کند. اين تصوير را به طور متداوم بروزرساني کنيد تا بتوانيد کليک هاي بيشتر در طراحي سايت خود دريافت کنيد.
 

3.استفاده از انواع رسانه هاي مختلف براي به اشتراک گذاري و ترويج محتواي طراحي سايت تان

ويدئوها و تصاوير جزء مواردي هستند که بسيار در رسانه هاي اجتماعي به اشتراک گذاشته مي شوند. محتواهاي حاوي اطلاعات مفيد و کاربردي براي بازديدکنندگان وب سايت بسيار ارزشمند تر از پاراگراف هاي طولاني مي باشند. اينفوگرافيک ها، منابع عالي براي به اشتراک گذاري محتوا و پست هاي تان به گونه متفاوت و جالب مي باشد. اگر چه ساخت اينفوگرافيک ها نياز به زمان و تلاش زيادي دارند، اما به طور روز افزون در حال به اشتراک گذاري مي باشند.

 
4.پست و محتواي طراحي سايت هاي خود را بهينه سازي شده و منحصر به فرد بسازيد

براي اطمينان يافتن از اين که پست هاي تان در رسانه هاي اجتماعي کليک مي شود و مخاطبين به آن
 جذب مي شوند، شما نياز داريد تا هر قسمت از محتواي طراحي سايت تان را متناسب با رسانه اي که به اشتراک مي گذاريد، بهينه سازي کنيد. اين موضوع به معني استفاده از تصاوير با اندازه متناسب در رسانه اجتماعي مورد نظر و استفاده از يک متن به ميزان بهينه مي باشد. تصاوير INSTAGERAM در شکل هاي مربعي و FACEBOOK در شکل هاي مستطيلي بسيار عالي عمل مي کنند. مي توانيد محتواهاي خود را داري هشتک کنيد تا زودتر و سريعتر در رسانه هاي اجتماعي فراگير شود.

 
5.شمار بازديد پست هاي تان را به اشتراک بگذاريد

روي شمار فالورها، فروش محصولات طراحي سايت تان از طريق رسانه هاي اجتماعي، انتقادات و پيشنهادات و فراگير شدن پست هاي تان نظارت داشته باشيد. مخاطبين تان دوست دارند تا پيشرفت هاي تان را به وضوح ببينند و احساس مي کنند که در اين پيشرفت و ترقي شما سهيم هستند. براي مثال، زماني که مي بينيد 1000 نفر صفحه شما را لايک مي کنند و محتواهايي که از طراحي سايت خود به اشتراک مي گذاريد را دوست دارند و درباره آن نظر مي دهند، مي توانيد اين شمار را نيز به همگان اعلام کنيد.


1397/04/17
Bookmark and Share   شماره خبر :250 تعداد بازدید :42

درج نظرات اخبار

نویسنده *
نظر *
کد ویژه
کد امنیتی
Captcha reload