OK

 

نسخه قديمي ياهو مسنجر 15 مرداد براي هميشه بسته خواهد شد.
با ياهومسنجر قديمي خداحافظي کنيد
با بيش از 18 سال خدمت صادقانه در فرستادن پيام‌ها، ايموجي‌ها و درخواستهاي هويتي کاربران در سراسر اينترنت، ياهو اعلام کرده که توافق کرده‌اند تا در تاريخ پنجم آگوست (15 مرداد) برنامه قديمي مسنجر خود را تعطيل کنند.

به گزارش ايسنا به نقل از انگجت، با بيش از 18 سال خدمت صادقانه در فرستادن پيام‌ها، ايموجي‌ها و درخواستهاي هويتي کاربران در سراسر اينترنت، ياهو اعلام کرده که توافق کرده‌اند تا در تاريخ پنجم آگوست (15 مرداد) برنامه قديمي مسنجر خود را تعطيل کنند.

اين برنامه در سال 1998 تحت عنوان «ياهو پيجر» راه‌اندازي شد، اما هنگامي که سال گذشته اين شرکت، نسخه جديدتري از اين اپليکيشن را ارائه داد، به فراموشي سپرده شد.

نسخه قديمي ياهومسنجر قديمي محبوب کاربران مناطق آسيا و اقيانوسيه بود و اين مسنجر در واقع هنوز هم در ميان معامله‌گران نفت استفاده مي‌شود که از اين اپليکييشن براي پيشنهادهاي قيمتي و شرط بندي استفاد مي‌کنند، اما ظاهرا اين دو گروه به اندازه کافي براي نگه داشتن چنين برنامه عظيمي کافي نيست.

ياهو در يک پست وبلاگي تعطيلي اين سرويس را توضيح داد: در حالي که ما امروز تعامل ميان محصول قديمي و جديد مسنجر را تامين مي‌کنيم، کاربران خود را تشويق مي‌کنيم تا فرآيند انتقال خود به ياهو مسنجر جديد را تکميل کنند، زيرا ما از تاريخ پنج آگوست، ديگر از مسنجر قديمي پشتيباني نخواهيم کرد. ما تمايل داريم که تلاش‌هاي متمرکز خود را براي ياهو مسنجر جديد انجام دهيم و بهترين تجربه‌ها را براي کاربران خود به ارمغان بياوريم.

پس از تاريخ مذکور، کساني که هنوز هم از ياهو مسنجر قديمي استفاده کنند، ديگر قادر به ورود به سيستم مسنجر و يا ارسال پيام نخواهند بود. البته مسنجر جديد همچنان براي کاربران در اپ‌استور و گوگل‌پلي موجود است.

انتهاي پيام



1395/03/23
Bookmark and Share   شماره خبر :157 تعداد بازدید :1453

درج نظرات اخبار

نویسنده *
نظر *
کد ویژه
کد امنیتی
Captcha reload