OK

 

google.org
گوگل در اقدامي بشر دوستانه در صدد تهيه خدماتي براي معلولان
شرکت گوگل به‌تازگي چالشي را براي اعمال برنامه‌هاي ويژه براي معلولان به پا کرده و بودجه‌اي 20 ميليون دلاري را به اين کار اختصاص داده است.
شرکت گوگل به‌تازگي چالشي را براي اعمال برنامه‌هاي ويژه براي معلولان به پا کرده و بودجه‌اي ۲۰ ميليون دلاري را به اين کار اختصاص داده است.


 به نقل از وب‌سايت خبري تحليلي Engadget، بسياري از مردم در سراسر جهان با مشکلات مختلفي که در زمينه ازکارافتادگي طبقه مي‌شوند دست‌به‌گريبان هستند که بر اساس آمار مراکز مربوطه تعداد آنها به ۱ ميليارد نفر نيز مي‌رسد.

حال شرکت گوگل و در حقيقت نهاد خدمات بشردوستانه اين شرکت اقدام به ارائه کمک‌هاي ويژه‌اي به اين دسته از افراد کرده است که شامل يک چالش ويژه جهاني است.

 

بنياد خدمات بشردوستانه گوگل رقم ۲۰ ميليون دلار را براي شرکت‌هايي که پروژه‌هايي در زمينه ۵ رده ازکارافتادگي بينايي، شنوايي، شناختي، حرکتي و ارتباطي ارائه کنند در نظر گرفته است.

به‌ اين‌ ترتيب گفته مي‌شود که هر يک از طرح‌ها خواهند توانست تا مقداري از اين بودجه را دريافت کنند و درنهايت نيز پروژه برگزيده رقمي فراتر از ۱ ميليون دلار را دريافت خواهد کرد.

شايان‌ذکر است که کليه فعاليت‌هاي اين طرح تحت نظارت مستقيم Google.org انجام مي‌پذيرد که در حقيقت اين بخش مربوط به واحد خدمات بشردوستانه اين غول سيليکون ولي است.

منبع : رايورز



1395/01/29
Bookmark and Share   شماره خبر :111 تعداد بازدید :1416

درج نظرات اخبار

نویسنده *
نظر *
کد ویژه
کد امنیتی
Captcha reload