OK

 

جايگزيني Falsh با HTML5
صددرصد محتواي گوگل مبتني بر سيستم HTML5
شرکت گوگل بزرگ‌ترين ارائه دهنده خدمات تبليغات و جست‌وجوي اينترنتي گام ديگري براي حذف نرم‌افزار Flash برداشت تا وابستگي خود را به اين سيستم ناامن کمتر کند.
به گزارش رايورز به نقل از زد.دي.نت، گوگل اعلام کرد از ژوئيه امسال هيچ آگهي تبليغاتي مبتني بر نرم‌افزار Flash را قبول نمي‌کند. اين طور که در بيانيه جديد گفته شده است، پس ازتاريخ ۳۰ ژوئن ۲۰۱۶ توسعه‌دهندگاني که آگهي‌هاي تبليغاتي را مبتني بر Flash را روي سيستم‌هاي AdWords و DoubleClick Digital Marketing منتشر کنند، به صورت خودکار با پاسخ منفي گوگل مواجه مي‌شوند.

اين شرکت بزرگ اينترنتي اعلام کرد مراکز بازاريابي و تبليغاتي مي‌بايست پس از تاريخ مذکور تمام محتواي خود را مبتني بر سيستم HTML5 ارايه دهند. گوگل بر اين اساس تصميم گرفته است کم‌کم وابستگي خود به نرم‌افزار Flash را کاهش دهد؛ به گونه‌اي که گفته شده است از تاريخ ۲ ژانويه ۲۰۱۶  ۱۰۰ درصد محتواي منتشر شده در گوگل مبتني بر سيستم HTML5 است.

بر اساس اين تصميم گفته شده است که از تاريخ مذکور به بعد تمام محتواي منتشر شده در سيستم‌هاي Google Display Network و DoubleClick مبتني بر HTML5 خواهند بود.

شرکت گوگل اين اقدام را طي يک فرآيند دو مرحله به اجرا درمي‌آورد و توضيح داده است در مرحله کنوني آگهي‌هاي تبليغاتي ويديويي مبتني بر Flash با مشکلي مواجه نمي‌شوند.




1394/12/08
Bookmark and Share   شماره خبر :67 تعداد بازدید :1367

درج نظرات اخبار

نویسنده *
نظر *
کد ویژه
کد امنیتی
Captcha reload