OK

 

Google Station
سرويس Google Station معرفي شد؛ اينترنت Wi-Fi براي همه کاربران
گوگل از سرويس جديدي به نام «Google Station» پرده برداشت که در واقع يک شبکه Wi-Fi عمومي است که وعده اينترنت امن و سريع را به همه کاربران مي دهد.


Google Station کجا و چگونه؟


اين پروژه فعلاً در هند در دسترس کاربران قرار گرفته است. همانگونه که پيش از اين نيز گزارش داده ايم، گوگل چند ماهي است که اينترنت پر سرعت Wi-Fi را در ايستگاه هاي قطار کشور هند راه اندازي کرده و اکنون مي خواهد با نام «Google Station»، اين سرويس را به کشورهاي تازه اي برده و توسعه دهد.

اگرچه سرويس Google Station کار خود را در هند آغاز مي کند اما شرکت توسعه دهنده اش خبر مي دهد که تصميم دارد آن را در سراسر جهان عرضه نمايد و به همين دليل، به دنبال شرکاي تجاري مي گردد. به همين واسطه گوگل مي خواهد سرويس خود را در مکان هاي عمومي نظير مجتمع هاي تجاري يا حتي فروشگاه هاي کوچک عرضه نمايد.

البته هنوز مشخص نيست که اين سرويس چگونه درآمدزايي خواهد کرد. گوگل مي تواند تبليغات بيشتري را از اين طريق به کاربر نمايش دهد و يا هزينه اندکي در ازاي استفاده از شبکه Wi-Fi از او دريافت کند. شاهد هم در نهايت اهالي مانتين ويو Google Station را به شکل رايگان در اختيار افراد قرار دهند.

مديران گوگل خبر مي دهند که تا کنون بيش از ۱۵ هزار نفر در کشور هند براي اولين بار توسط هات اسپات هاي گوگل به اينترنت متصل شده و طعم آن را چشيده اند و به طور کلي ۳.۵ ميليون نفر به شکل ماهانه از اين سرويس در کشور هند استفاده مي کنند. گوگل اکنون در ۵۲ ايستگاه قطار در کشور هند، اينترنت را در اختيار کاربران قرار مي دهد و گفته مي شود که تا پايان سال جاري ميلادي، تعداد ايستگاه هاي قطار مجهز به Wi-Fi را به ۱۰۰ عدد خواهد رساند.


آدرس صفحه لندينگ Google Station







1395/07/06
Bookmark and Share   شماره خبر :206 تعداد بازدید :2061

درج نظرات اخبار

نویسنده *  
نظر *  
کد ویژه
کد امنیتی
Captcha reload