OK

 

به‌روز‌رساني و نحوه‌ طراحي سايت
به‌روز‌رساني و نحوه‌ طراحي سايت عامل موثر در افزايش رتبه‌ گوگل
مدير پيشين بازاريابي شرکت ياهو با اشاره به اهميت سرعت بارگذاري سايت گفت: به‌روز‌رساني و نحوه‌ طراحي سايت در افزايش رتبه‌ي گوگل تاثير‌گذار خواهد بود.








مدير پيشين بازاريابي شرکت ياهو با اشاره به اهميت سرعت بارگذاري سايت گفت: به‌روز‌رساني و نحوه‌ طراحي سايت در افزايش رتبه‌ي گوگل تاثير‌گذار خواهد بود. ماروين ليائو  درباره نحوه‌ي افزايش رتبه‌ي گوگل اظهار کرد: داشتن محتواي خوب در سايت به شدت برروي رتبه سايت در گوگل تاثير مي‌گذارد. پول خرج کردن روي درگاه مورد نظر و همچنين تبليغات در سايت‌هاي پرمخاطب مي‌تواند در افزايش رتبه گوگل کمک کند.

مدير پيشين بازاريابي شرکت ياهو با اشاره به اهميت سرعت بارگذاري سايت گفت: به‌روز‌رساني و نحوه‌ طراحي سايت در افزايش رتبه‌ي گوگل تاثير‌گذار خواهد بود.

به گزارش ايسنا، ماروين ليائو  درباره نحوه‌ي افزايش رتبه‌ي گوگل اظهار کرد: داشتن محتواي خوب در سايت به شدت برروي رتبه سايت در گوگل تاثير مي‌گذارد. پول خرج کردن روي درگاه مورد نظر و همچنين تبليغات در سايت‌هاي پرمخاطب مي‌تواند در افزايش رتبه گوگل کمک کند. علاوه بر اين وجود محتوا به زبان‌هاي ديگر آن هم به صورتي که يک نويسنده خوب آن را نوشته باشد مي‌تواند سايت را به شهرت جهاني برساند.

به گفته او تبليغات در شبکه‌هاي اجتماعي هم با توجه به نوع فعاليت‌هايي که سايت انجام مي‌دهد روي رتبه‌ي آن تاثير خواهد گذاشت.

وي که ۱۱ سال مدير ارشد بازاريابي شرکت ياهو بوده است ادامه داد: به روز‌رساني به شدت مهم است و نحوه‌ي تغيير سايت بايد به گونه‌اي باشد که سايت به راحتي بارگذاري شود. علاوه بر اين جست‌وجو در سايت از اهميت بالايي برخوردار است، چرا که کاربران مي‌توانند به وسيله آن به راحتي به محتواي مورد نظر دست پيدا کنند. دراين بين نبايد نوع طراحي و هدايت‌کردن کاربران را نسبت به محتوا فراموش کرد.

اين کارشناس همچنين در پايان صحبت‌هاي خود در رابطه با موتورهاي جست‌وجوي ايراني گفت: ساخت و کار برروي يک موتور جست‌وجو بسيار سخت و گران است و در اين زمينه بايد از تکنيک‌هاي زياد و محاسباتي استفاده کرد. در کنار اين موضوع، موتورهاي جست‌وجو بسيار هزينه بر هستند و در صورت سرمايه گذاري‌هاي کلان مي‌توان در اين زمينه پيشرفت کرد.

او ادامه داد: ما در روسيه، چک و کره جنوبي موتورهاي جست‌وجوي بسيار خوبي داريم البته اين موتورها ۱۰ سال است که فعاليت خود را آغاز کردند و ممکن است کمي براي شروع دير باشد. در کل مي‌توان گفت رسيدن به موفقيت در اين زمينه بسيار سخت است و نياز به پشتکار و سرمايه فراوان دارد.

منبع : ايسنا




1397/06/13
Bookmark and Share   شماره خبر :301 تعداد بازدید :2488

درج نظرات اخبار

نویسنده *
نظر *
کد ویژه
کد امنیتی
Captcha reload