OK

 

اينترنت شلوار چيست و چه کاربردهايي دارد؟!
اينترنت شلوار عرضه شد!!!
به گزارش آذران وب به نقل از تک شات، نامي عجيب و البته بي سابقه که همانند بسياري از تکنولوژي هايي که امروزه نام آن ها براي ما عادي شده اند، نيازمند زماني چند ماهه و شايد هم چند ساله براي جا گرفتن در ميان کلمات و عباراتي که روزمره از آن ها استفاده مي کنيم، است.
در واقع، اينترنت شلوار شامل مجموعه اي از شلوارهاي هوشمنديست که به قابليت ها و ويژگي هاي نوآورانه اي مجهز شده اند و با ظاهري شبيه به بسياري از شلوارهاي معمولي، مي توانند انتخابي هوشمندانه براي آن هايي باشند که مي خواهند چيزي فراتر از يک شلوار معمولي را بر تن داشته باشند.

اما شايد از خود پرسيده ايد که اين شلوارها از چه قابليت هايي برخوردارند که سامسونگ، ماه ها متخصصان خود را براي طراحي و ساخت آن دور هم جممع کرده است. براي دانستن پاسخ اين سوال پيشنهاد مي کنيم در ادامه با تک شات همراه باشيد چرا که قصد داريم به برخي از اين ويژگي ها اشاره کنيم.
 
قابليت wi-Fly

شايد بارها براي شما نيز پيش آمده باشد که پس از پوشيدن شلوار، فراموش کنيد که زيپ شلوارتان را ببنديد که خوشبختانه شلوار هوشمند سامسونگ مي تواند به اين نگراني ها پايان دهد چرا که اگر زيپ شلوار به مدت 3 دقيقه باز بماند، ماژول ZipARTIK با فرستادن پيام هاي هشدار و يا همان نوتيفيکيشن بر روي گوشي هوشمند فرد، وي را از اين موضوع باخبر مي کند.
 
قابليت Get Up! Alert

شلوار هوشمند سامسونگ به گونه اي طراحي شده است که اگر فرد به مدت طولاني (حداقل 60 دقيقه) در يک نقطه بنشيند و هيچ تحرکي نداشته باشد، نوتيفيکيشني به گوشي فرد ارسال مي شود و به وي مي گويد از جاي خود بلند شود و کمي قدم بزند. حال اگر فرد به اين نوتيفيکيشن ها توجهي نکند و به مدت 3 ساعت همچنان بي حرکت بنشيند، شوک هاي الکتريکي تعبيه شده در جيب پشتي شلوار، شوک بسيار آرامي را به وي وارد مي کند.

قابليت Keep-Your-Pants-On-Mode

سامسونگ در اين شلوارها، از پروسسورهاي زيستي استفاده کرده است که قادرند اطلاعات زيستي و حياتي افراد را چک کنند. اطلاعاتي از قبيل ميزان ضربان قلب و سطح تعريق که اگر از ميزان تعريف شده بالاتر و يا پايين‌تر بروند، نوتيفيکيشن هايي به فرد ارسال مي کند تا اقدامات لازم، قبل از آن که دير شود، صورت پذيرد.

قابليت Fridge Lock




در اين قابليت، اگر دور کمر شما از حد معيني بيشتر شود (چاق شويد)، تراشه ARTIK تعبيه شده در اين شلوار، سيگنال هايي را به يخچال خانه تان ارسال خواهد کرد تا بيش از اين در خوردن زياده روي نکنيد. در اينجا، قفل يخچال تنها در صورتي باز خواهد شد که پدر و مادر و يا شخصي که سرپرستي فرد را بر عهده دارد، رضايت بدهد.


کمپاني سامسونگ، اين اکوسيستم (Smarter Fashion) را نيز همانند بسياري از طرح هاي خلاقانه و نوآورانه خود، به صورت يک پلتفرم باز در دسترس ساير بازيگران اين عرصه قرار خواهد داد تا با توسعه بيشتر اين تکنولوژي، زمينه لازم براي توليد انبوه و ارايه به بازار فراهم شود.

منبع : تک شات



1395/01/15
Bookmark and Share   شماره خبر :89 تعداد بازدید :1389

درج نظرات اخبار

نویسنده *
نظر *
کد ویژه
کد امنیتی
Captcha reload