OK

 

whatsapp
امکان جديد Whatsapp براي ريپلاي کردن
واتس‌اپ قابليت جديدي را اضافه کرده است که کاربران مي‌توانند براي پاسخ به مخاطبان خود، پيام‌هاي آنها را نقل قول کنند؛ قابليتي که در تلگرام با عنوان ريپلاي (پاسخ) پيش از اين‌ها وجود داشت.

به گزارش انگجت، واتس‌اپ حالا اين قابليت را دارد که وقتي مي‌خواهيد به پيامي پاسخ دهيد، آن را نقل کند و براي گروه‌هاي گفت‌و‌گوي دوستانه و خانوادگي مفيد به نظر مي‌رسد.

البته اين مشکل وجود دارد که مشخص نيست آيا همه افراد در حال حاضر به اين قابليت دسترسي داشته باشند. اين ويژگي ابتدا به صورت آزمايشي براي نسخه بتاي (v.2.16.118) اپليکيشن‌هاي اندوريدي فراهم شد. هرچند قابليت نقل پيام‌ها براي نسخه کنوني (v. 2.16.6)  واتس‌اپ در اندرويد و iOS پيش از آپديت کردن آنها هم فراهم بود.

همچنين بايد توجه داشت که آپديت جديد هنوز در آيتونز و گوگل‌پلي قرار نگرفته است. اين اپليکيشن تحت مالکيت فيس‌بوک، تقريبا راه‌اندازي اين قابليت براي عموم را آغاز کرده است، بنابراين ممکن است شما هم‌اکنون هم بتوانيد از آن استفاده کنيد.

براي اينکه از اين موضوع اطمينان حاصل کنيد، کافي است براي چند ثانيه پيامي که مي‌خواهيد به آن پاسخ دهيد را نگه داريد تا نوار بالاي اپليکيشن ظاهر شود. کنار ستاره، سطل زباله، کپي و ارسال، گزينه جديدي وجود دارد که شبيه به فلشي است که عموما مرتبط با پاسخ (ريپلاي) است.

با انتخاب آن، پيام مورد نظر شما بالاي محل نوشتن ظاهر مي‌شود. اگر اين قابليت براي شما امکان‌پذير نبود، در روزهاي آينده اپليکيشن خود را به‌روز کنيد و آنگاه اين قابليت براي شما فراهم خواهد شد.

نکته قابل توجه اين است که اپليکيشن تلگرام که در حال حاضر در ايران به اولين و پرمصرف‌ترين پيام‌رسان تبديل شده است، در نسخه‌هاي ابتدايي خود اين قابليت را اضافه کرده بود. بايد ديد آيا واتس‌اپ در نسخه‌هاي بعدي خود از ديگر ويژگي‌هاي تلگرام که اين اپليکيشن را محبوب بسياري از افراد کرده است، استفاده مي‌کند يا خير.





1395/03/24
Bookmark and Share   شماره خبر :158 تعداد بازدید :1694

درج نظرات اخبار

نویسنده *
نظر *
کد ویژه
کد امنیتی
Captcha reload