OK
به‌روز‌رساني و نحوه‌ طراحي سايت عامل موثر در افزايش رتبه‌ گوگل
مدير پيشين بازاريابي شرکت ياهو با اشاره به اهميت سرعت بارگذاري سايت گفت: به‌روز‌رساني و نحوه‌ طراحي سايت در افزايش رتبه‌ي گوگل تاثير‌گذار خواهد بود.
1397/06/13
طراحي سايت روان چيست؟
انتخاب روش طراحي سايت و تکنيک شما در ميان طراحي روان، ثابت يا Responsive بستگي زيادي به نوع فعاليت سايت، بودجه شما و ميزان توجه به کاربران دارد. در اين مقاله قصد داريم به معرفي تکنيک Liquid Design يا همان طراحي سايت روان پرداخته و معايب و مزاياي آن را بررسي کنيم.
1397/05/30
تکنيک  ABCD چيست و چه کاربرد هاي عملي در محيط اجتماعي، کاري و خانوادگي و روابط بين فردي دارد؟
اعتماد نقش محوري در ميزان مشارکت و کيفيت عملکرد مردم در يک جامعه، کارکنان در محيط کار، افراد خانواده در محيط خانواده دارد.
1397/05/18
داده هاي مشتريان و داده کاوي
داده هاي مشتري دارايي ارزشمندي است که بسياري از کسب و کارها آن را ناديده مي گيرند. دستيابي به درک بهتر از مشتريان شايد آن طور که به نظر مي رسد پيچيده نباشد، اما اين که از کجا و چگونه مي توان داده ها و اطلاعات معني دار از مشتريان جمع آوري کرد نياز به تجزيه و تحليلي دقيق دارد.
1397/05/17
CIW چيست؟
امروزه علم طراحي و مديريت وب سايت‌ها جز يکي از پايه‌هاي اصلي رشته کامپيوتر به حساب مي‌آيد. طراحي سايت‌ هاي بزرگ از طراحي يک نرم افزار هم مي‌تواند مشکل‌تر باشد به اين دليل که در برنامه نويسي وب، بايد در مورد طراحي گرافيکي ‌سايت‌ ها هم اطلاعاتي داشته باشيد. بعد از طراحي و آماده‌سازي وب سايت، شما بايد در زمينه طراحي و مديريت سرورها و شبکه‌ها هم اطلاعاتي کسب کنيد تا بتوانيد سايت خود را مديريت نماييد. در زمينه مباحث طراحي وب کتاب‌ها و مدارک زيادي وجود دارد. در بين اين مجموعه‌هاي آموزشي سري مدارک CIW کامل‌ترين و قوي‌ترين مجموعه را فراهم کرده که در اين مطلب بيشتر در مورد اين موسسه و مدارک آن صحبت خواهيم کرد.
1397/05/03
دانستني‌هاي فونت براي طراحان وب
اگر مروري بر صنعت چاپ داشته باشيم، اولين دستگاه‌هاي چاپ قادر بودند کلمات لاتين را با استفاده از حروف سربي بر روي کاغذ حک کنند. با ورود به عصر کامپيوتر، به ابزار مشابهي جهت نمايش اطلاعات در اين دنيا نياز بود، اين نيازها منجر به پيدايش فونت شد. در واقع فونت ابزاري جهت نمايش اطلاعات در دنياي ديجيتال است.
1397/04/21